پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3050
-
الف
+

جشنواره فیلم کوتاه به ایستگاه پایانی رسید

مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران برپا می شود.

آیین پایانی سی و پنجمین جشنواره فیلم کوتاه تهران امروز (22 آبان ماه) با معرفی برگزیدگان و اجرای محمد سلوکی در برج میلاد تهران برگزار می شود.

به گزارش آی فیلم و به نقل از روابط عمومی این جشنواره، برگزیدگان بخش های مختلف این جشنواره امروز مورد تقدیر قرار گرفته و ارکستر مجلسی تهران به رهبری منوچهر صهبایی هم برنامه ویژه ای را در اختتامیه این رویداد بین المللی اجرا می کند.

همچنین  فیلم برتر از نگاه تماشاگران در سوم سی و پنجمین جشنواره فیلم کوتاه تهران معرفی شدند.

  فیلم های زیر بدون اولویت و به ترتیب حروف الفبا بیشترین تعداد آراء تماشاگران را اخذ کرده‌اند.

_ تاول به کارگردانی مرتضی شمس
_ تلقین به کارگردانی اشکان خیل نژاد
_ سرلاک به کارگردانی مهرداد حسنی
_ کاور به کارگردانی وحید الوندی فر
_گربه خیس به کارگردانی محمد داودی

انجمن فیلم کوتاه ایران (ایسفا) مسئولیت انتخاب بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را در سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران برعهده داشته و هر روز ۵ فیلمی که بیشترین تعدادآرای تماشاگران را بدست آورده بدون اولویت معرفی خواهد کرد.

در ادامه این برنامه و با حضور چهره‌های شاخص و مسئولان بخش‌های مختلف هنری و فرهنگی، نفرات برتر در بخش مسابقه ملی و بین الملل به عنوان اصلی‌ترین بخش رقابتی اعلام خواهند شد.

همچنین برگزیدگان دیگر بخش‌های این جشنواره شامل هنر و تجربه و یونیسف نیز در این جشنواره اعلام و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

بنا به گفته مسئولان یونیسف در این اختتامیه به یکی از آثار که در بخش رقابتی حضور داشته و در ارتباط با حقوق کودکان ساخته شده، جایزه ویژه این سازمان بین‌المللی تعلق خواهد گرفت.

در قسمتی از این اختتامیه نفرات اول بخش‌های جنبی: شامل انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و سینما و کتاب معرفی می‌شوند و در ادامه جایزه ویژه خانه کتاب برای آثار اقتباسی به نفر برگزیده اهداء خواهد شد.

همچنین در این اختتامیه داوران، مهمانان بخش بین‌الملل و چهره‌های شاخص عرصه سینما، ادبیات و سایر هنرها حضور خواهند داشت

غ.ن / ص.گ

نظر شما
ارسال نظر